پنج ساعت و بیست و هفت دقیقه اختلاف زمانی داریم!، اما مهم نیست!!درست
است که وقتی من تازه کلاس های بعد از ظهرم را تمام کرده ام و تند تند توی بارون می دویم
که زود
تر به خوابگاه برسم و با ذوق روی اسمش کل یک مشت نامه...
ما را در سایت یک مشت نامه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت: 20:00